یاد آوری(دنیا جای آزمایش است، نه جای آسایش.)
یاد آوری(دنیا جای آزمایش است، نه جای آسایش.)

یاد آوری(دنیا جای آزمایش است، نه جای آسایش.)

سخنان امام زمان (عج)

 

امام زمان (روحی فدا) فرمودند:

۱:حضرت زهراء دختر رسول خدا (ص) سرمشق و الگوی من است. 

*****

۲:زمین از حجت خدا خالی نخواهد بود یا ظاهر یا پنهان از دیده ها. 

*****

۳:باید بدانند که حق با ما اهل بیت رسول(ص) ودر میان ما است. 

*****

۴:من موجب امن وامان اهل زمین هستم. 

*****

۵:هرکس برای ظهور من وقتی تعیین کند دروغ گفته است. 

**** 

۶:ما ساخته پروردگار مان هستیم و دیگران ساخته  و تربیت شدگان ما هستند. 

*****

۷:همانطور که از خورشید زیر ابر استفاده می کنید، از من هم در زمان غیبت

بهره مند می شوید. 

*****

۸:درباره مسائل شرعی خود به راویان احادیث ما (مجتهدان جامع الشرایط)

رجوع کنید. آنان حجت من بر شما و من حجت خدا هستم. 

*****

۹:برای هیچ کس جایز نیست ، در مال دیگری بدون اذن و اجازه و رضایت

او تصرف کند. 

***** 

۱۰. و ما را از ایشان چیزی محبوس نکرده است ، مگر اعمال ناپسندی که از ایشان به ما می رسد. 

***** 

۱۱.دوستان ما باید در فراز ونشیبهای زندگی شکیبا باشند. 

***** 

۱۲. خطاب به امام حسین علیه السلام : سلام بر آن محاسن به خون رنگین شده ! سلام بر آن گونه به خاک ساییده شده . 

***** 

۱۳. خطاب به امام حسین علیه السلام : سلام بر کسی که خداوند شفا را در خاک قبر او قرار داد. 

***** 

کلمة الامام المهدی؛سیدحسن شیرازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد